Η μάχη της AGB, Ελλάδα, 2014 μ.Χ.Θύματα πολέμου και όμηροι, ποιοι άλλοι; Εμείς οι τηλεθεατές!

267 Views
Η μάχη της AGB, Ελλάδα, 2014 μ.Χ.Θύματα πολέμου και όμηροι, ποιοι άλλοι; Εμείς οι τηλεθεατές! Η μάχη της AGB, Ελλάδα, 2014 μ.Χ.Θύματα πολέμου και όμηροι, ποιοι άλλοι; Εμείς οι τηλεθεατές!

Η μάχη της AGB, Ελλάδα, 2014 μ.Χ.Θύματα πολέμου και όμηροι, ποιοι άλλοι; Εμείς οι τηλεθεατές!

-γράφει για την «Κ» ο νέος μας συντάκτης, Γιώργος Παπαδόπουλος.

   Κάνε κι εσύ μια εκπομπή, μπορείς! Έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε σε μια φράση τη φετινή τηλεοπτική σεζόν που ξεκίνησε επισήμως σήμερα 6 Οκτωβρίου, αν και μερικές εκπομπές έχουν ήδη κάνει πρεμιέρα από την προηγούμενη εβδομάδα. Έχοντας περάσει ένα πάμφτωχο τηλεοπτικά 2012-3, ένεκα η Κρίση, κι ένα πολλά υποσχόμενο 2013-4 με κάποια σημάδια ανάκαμψης στην ελληνική τηλεόραση να αρχίζουν να διαφαίνονται, βρισκόμαστε μπροστά στο «φαινόμενο» που ακούει στο όνομα «Νέα τηλεοπτική σεζόν 2014-5» όπου οι νέες, φρέσκες εκπομπές και σειρές (με ελαφρώς μπαγιάτικη συνταγή οι περισσότερες) δείχνουν να μην έχουν τελειωμό!
   Τα κανάλια φρόντισαν όλο το καλοκαίρι να εφοδιάσουν το οπλοστάσιο τους με νέα ονόματα σε νέες θέσεις, με νέες εκπομπές, με μπόλικη δόση μυθοπλασίας και είναι έτοιμα να βγουν στον πόλεμο, έχοντας το καθένα καταλήξει στην στρατηγική η οποία θα τους οδηγήσει σε θριαμβευτική νίκη στη Μάχη της AGB. Θύματα πολέμου και όμηροι, ποιοι άλλοι; Εμείς οι τηλεθεατές!
   Σε πρωινή και μεσημεριανή ζώνη, είναι πλέον τόσες πολλές οι εκπομπές που εύλογα σε κάνουν να αναρωτιέσαι κατ’ αρχάς πόσα celebrities έχει βγάλει πια αυτή η χώρα που να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των πάνελ με καλεσμένους και στη συνέχεια, πόσα ιντριγκαδόρικα θέματα μπορεί να υπάρχουν ώστε, αν όχι να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του τηλεθεατή, τουλάχιστον να μην τον κάνουν να πεθαίνει από πλήξη. Θέλοντας και μη, η καταφυγή σε δοκιμασμένες συνταγές είναι αναπόφευκτη.
Όμως πόσες συνταγές υψηλής μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής να δεις, πριν καταλήξεις να παραγγείλεις από το γειτονικό delivery (ζητώντας μάλιστα πολλές φορές «να σου φέρει το παιδί και μια σοκολάτα από το περίπτερο» αφού με τόσα γλυκά που είδες στο γυαλί, θέλοντας και μη, σου δημιουργήθηκε επιθυμία για ζάχαρη!);
Πόσες συμβουλές διακόσμησης να ακούσεις πριν ρίξεις μια ματιά στο σαλόνι σου και αποφασίσεις στωικά «Καλό είναι κι έτσι!»;
Πόσες κριτικές για ντύσιμο να δεις, όπου η μισή showbiz κρίνει την άλλη μισή για το τι φόρεσε, πως το φόρεσε, γιατί το φόρεσε, τι θα έπρεπε να είχε φορέσει, πριν σου τη βαρέσει κι αρχίσεις να κυκλοφορείς με το βρακί σου ανάποδα;
Πόσες φορές και κυρίως, για ποιον ανεξήγητο λόγο, να ακούσεις τις απόψεις της κάθε νέας στάρλετ - μητέρας για τη μητρότητα;
   Η prime time ζώνη ενισχύεται με πλήθος σειρών και realities. Κάποια που στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία πέρσι (Μουρμούρα, Κάτω Παρτάλι, The Voice), συνεχίζουν την πορεία τους και φέτος, άλλα ρίχνονται για πρώτη φορά στη μάχη την πιο κρίσιμη ώρα του τηλεοπτικού προγράμματος. Αυτό από μόνο του μοιάζει ενθαρρυντικό και ενδιαφέρον. Ο χρόνος θα δείξει και στις δυο περιπτώσεις, αν σε αυτή τη μάχη θα αποδειχτούν μπαζούκας ή άσφαιρα. Όλα θα παιχτούν με σκοπό να κερδίσουν τους δυο ισχυρότερους συμμάχους στην τηλεοπτική ιστορία: Την παλιά κλασσική Διαφήμιση, και την νεότερη, εξίσου δυνατή Τοποθέτηση Προϊόντος (φήμες λένε ότι το σποτάκι που ενημερώνει πως «Η εκπομπή που ακολουθεί περιέχει τοποθέτηση προϊόντος» θα μετονομαστεί σύντομα σε «Η τοποθέτηση προϊόντος που ακολουθεί περιέχει και λίγη εκπομπή». Ανεπιβεβαίωτες.)  
   Γεγονός πάντως είναι ότι οι απανταχού τηλεκριτικοί φέτος θα έχουν πολύ δουλειά και είναι πραγματικά αμφίβολο αν θα προλαβαίνουν να παρακολουθούν τα τόσα πολλά μέτωπα του φετινού πολέμου, για να μπορούν μετά, ως άλλοι πολεμικοί ανταποκριτές, να μας μεταφέρουν πληροφορίες και κρίσεις από τα μετόπισθεν, στα χρονικά – τηλεπεριοδικά στα οποία γράφουν.
   06 Οκτωβρίου, ο πόλεμος κηρύσσεται κι επισήμως.
Φυλαχτείτε!
Ντυθείτε ανάλογα, ενδείκνυται πλήρης εξάρτυση, ζεστά ρούχα που κρατούν μακριά τις τηλεοπτικές κρυάδες.
Το κράνος κρίνεται απαραίτητο για την προφύλαξη του μυαλού από τα τούβλα που εξφενδονίζονται κατά καιρούς. Κι αν τα πράγματα αγριέψουν, χρησιμοποιήστε το αποτελεσματικότερο όπλο σας, βόμβα μαζικής καταστροφής σ’ αυτή τη μάχη: Το κόκκινο κουμπί, επάνω και αριστερά στο τηλεκοντρόλ σας.
Καλή τηλεοπτική σεζόν!

Φωτογραφικό υλικό




Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Κλείνουν εστίαση, ψυχαγωγία, άθληση σε Αττική και Βόρεια Ελλάδα - Όλα τα νέα μέτρα
Κλείνουν εστίαση, ψυχαγωγία, άθληση σε Αττική και Βόρεια Ελλάδα - Όλα τα νέα μέτρα
με 0 Σχόλια 2115 Views

 Το κλείσιμο θα ισχύσει στις «πορτοκαλί» και «κόκκινες» περιοχές που θα αποτελούν πλέον μία ζώνη  - Μάσκες παντού και απαγόρευση κυκλοφορίας  12- 5 σε όλη τη χώρα - Επέκταση της τηλεργασίας, πλήρης τηλεκπαίδευση στα πανεπιστήμια

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή