Το Top 10 της χειρότερης πελάτισσας..

5571 Views
Το Top 10 της χειρότερης πελάτισσας.. Το Top 10 της χειρότερης πελάτισσας..

 
Ναι, είναι αλήθεια πως πολλές φορές οι πωλήτριες είναι ενοχλητικές, σνομπ και μαλωμένες με την έννοια της εξυπηρέτησης, θα ασχοληθούμε κάποια άλλη στιγμή με όσα κάνουν και μας κάνουν την ζωή δύσκολη όταν πάμε να ψωνίσουμε, όπως επίσης και με το πόσο πιο ευγενικοί είναι, συνήθως, οι άνδρες σε αντίστοιχες θέσεις. Όμως σήμερα θα πάρω το μέρος τους.
 
Γιατίμεταξύ άλλων,  είναι αναγκασμένες (αν τηρούν την νομοθεσία) να φορούν μάσκα καθ΄ όλη την βάρδιά τους, που ξέρουμε πως δεν είναι δα και το πιο βολικό πράγμα στον κόσμο, έχουν να αντιμετωπίσουν την παραξενιά της κάθε πελάτισσας, και τέλος έχουμε και εκπτώσεις τώρα, μια πολύ δύσκολη περίοδο για αυτές, οπότε σίγουρα χρειάζονται υποστήριξη.
 
Πόσες καφρίλες μας να αντέξουν λοιπόν και οι ίδιες;
 
Δέκα από τις χειρότερες συμπεριφορές μας ως πελάτισσες, ακολουθούν. (Τους άντρες δεν τους μπλέκω στις πομπές μας, είναι κύριοι ως πελάτες συνήθως).
 
1.   Προσωπική υγιεινή ανύπαρκτη.
Ήταν και θα είναι πρόβλημα, με ή χωρίς κορωνοϊό, και για αυτές, αλλά και για τους επόμενους πελάτες. Γιατί δεν γίνεται κυρία μου να μπαίνεις στο δοκιμαστήριο ιδρωμένη και άπλυτη, και να δοκιμάζεις ρούχα που θα φορέσουν κι άλλοι μετά από σένα. Επίσης, οι περισσότερες γυναίκες φοράμε μέικαπ, είναι το λιγότερο αγενές, να βρίσκουν οι επόμενες, ρούχα με στάμπες αναμνηστικές από τις προηγούμενες, που καμιά φορά δεν βγαίνουν και έχει καταστραφεί το ρούχο. Αν είναι δε και τελευταίο κομμάτι στο νούμερό τους, θα βλαστημήσεις την ώρα και την στιγμή που το λέκιασες.
 
 

 
2.   Δεν ξέρουμε τι θέλουμε.
Όχι. Δεν θα τα κατεβάσει όλα η κοπέλα, ώστε να χρειαστεί μετά τρεις ώρες να ασχολείται μόνο με το να διπλώνει το χάος που άφησες, επειδή εσύ δεν ξέρεις τι θέλεις. Μπορείς να κρίνεις αν σου αρέσει αρχικά ένα ρούχο ακόμη και διπλωμένο ή κρεμασμένο, και αν φτάσουμε στο σημείο να χρειαστεί να το δοκιμάσεις, να σου το δώσει. Δεν κάνουμε καψόνια στους υπαλλήλους.
 
3.   «Αυτό το έχεις σε SMALL
Όχι, δεν το έχει. Και να το είχε δεν στο δίνει. Δεν είσαστε φιλαράκια από το στρατό. Τι σημαίνει ¨το έχεις;¨ Μιλάμε στον πληθυντικό σε όλους όσους δεν γνωρίζουμε, και ένα παραπάνω σε όσους μας εξυπηρετούν. Η ευγένεια δεν γίνεται να είναι μονόπλευρη. Μας μιλούν στον πληθυντικό, και εμείς απαντούμε με τον ίδιο τρόπο.
 .
.
4.   «Χωράω, χωράω, απλά πιέστε το λίγο»
Ένα από τα πιο συχνά πράγματα που κάνουμε ως πελάτισσες, είναι να προσπαθούμε με το ζόρι να χωρέσουμε σε μικρότερο νούμερο. Είτε γιατί δεν έχει μεγαλύτερο και μας άρεσε το συγκεκριμένο ρούχο ή παπούτσι, είτε γιατί κάποτε χωρούσαμε σε εκείνο, και δεν λέμε να αποδεχτούμε ότι παχύναμε. Ότι κι αν συμβαίνει, η πωλήτρια δεν είναι υποχρεωμένη να ρισκάρει να χαλάσει το φερμουάρ ή να σκίσει το ύφασμα ενός προϊόντος απλά για να μας κάνει το χατίρι. ΔΕΝ χωράς καλή μου! και δεν χρειάζεται να έχει βγάλει ΟΥΚ η κοπέλα για να στο αποδείξει.Προχωράμε.
 
5.   Τσαλαπατάμε πεσμένα ρούχα.
Είτε το βρήκαμε κάτω (πολύ συχνό σε μεγάλες αλυσίδες), είτε το ρίξαμε εμείς στο πέρασμά μας, δεν θα μας κοπούν τα χέρια αν σκύψουμε να το πάρουμε. Εξυπηρετώ δεν σημαίνει είμαι δούλος σου. Άσε που όσο περισσότεροι άνθρωποι το τσαλαπατήσουν, τόσο πιο βρώμικο θα είναι και δεν θα το ξέρουμε, όταν το βρούμε κρεμασμένο και το πάρουμε για να το δοκιμάσουμε. Στην ουσία δεν το κάνεις μόνο για την υπάλληλο αλλά και για σένα.
 
6.   Δεν αδειάζουμε τα δοκιμαστήρια.
Στα περισσότερα καταστήματα είναι πρακτική να ρίχνει μια ματιά η πωλήτρια πριν μπούμε και να παίρνει όσα ρούχα άφησε ο προηγούμενος πελάτης. Όμως το σωστό είναι όταν βγαίνουμε να μην αφήνουμε μέσα ούτε ότι δοκιμάσαμε, ούτε τις κρεμάστρες τους, αλλά να τα ακουμπάμε στον ειδικό χώρο που υπάρχει βγαίνοντας. Γλιτώνει και χρόνο η πωλήτρια, και κυλάει και πιο γρήγορα η ουρά. Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια.
 

 
7.   Κλοπή.
Δεν χρειάζεται εξήγηση. Δεν κλέβουμε. Διώκεται από τον νόμο και είναι και ανεπίτρεπτο ηθικά.
 
8.   Ανοίγουμε συσκευασίες.
Πάντα υπήρχε αυτό το εκνευριστικό (για υπαλλήλους και επόμενους πελάτες) φαινόμενο, κάποιες να ανοίγουν συσκευασίες προϊόντων, ειδικά καλλυντικών. Τώρα που για λόγους υγιεινής επιβάλλεται να μην υπάρχουν tester δε, έχει τερματιστεί. Πόσο άσχημο είναι να θες να αγοράσεις ένα προϊόν και να μην βρίσκεις κλειστή συσκευασία ή αχρησιμοποίητο, επειδή κάποιες ¨έξυπνες¨ τα άνοιξαν για να τα δοκιμάσουν και δεν τα αγόρασαν; Ρητορικό το ερώτημα, είναι καφριλίκι και το ξέρεις.
 
9.   Ψωνίζουμε κατά αγέλες.
Χρειάζεται μια φίλη μας να αγοράσει κάτι, και πηγαίνουμε δέκα νοματαίοι μαζί. Κολλητές, συννυφάδες, συμμαθήτριες… Και όλες στημένες έξω από το δοκιμαστήριο, πρέπει να δώσουν μία μία την έγκρισή τους για να πάρει μια απόφαση αυτή που δοκιμάζει, όσο περιμένουν με τις ώρες οι υπόλοιποι πελάτες στην ουρά, εκείνην να χρονοτριβεί αναποφάσιστη, και να παλεύουν οι πωλήτριες να τηρήσουν τάξη και αποστάσεις, ενώ παρακαλούν να μην εισέρχονται όσοι συνοδεύουν. Εμπιστεύσου το γούστο σου, και άσε τους άλλους ρε κορίτσι μου, να τελειώνεις καμιά φορά!
 
10.   Δεν έχουμε πρόθεση να ψωνίσουμε.
Ναι, ξέρω πως η μισή χαρά από τα ψώνια, είναι η βόλτα στην αγορά. Ναι, ξέρω πως καμιά φορά πάμε χωρίς πρόθεση, αλλά τελικά αγοράζουμε κάτι. Ναι, ξέρω πως το να χαζεύεις δεν είναι ποινικό αδίκημα. Όμως ξέρω πως πολλές φορές είμαστε πολύ σίγουρες για το μέχρι που φτάνει η τσέπη μας, και ότι δεν πρόκειται να βγούμε με σακούλα από το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά παρόλα αυτά απασχολούμε την πωλήτρια και την βάζουμε να μας βγάζει προϊόντα που θα πρέπει αργότερα να τακτοποιήσει πίσω. Πόσο τίμιο είναι;
 
Αγενής ως πελάτης, σημαίνει σίγουρα πως είσαι και σε άλλους τομείς της ζωής σου. Δεν σεβόμαστε μόνο τον κάθε εργαζόμενο επειδή μας εξυπηρετεί. Σεβόμαστε τον κάθε άνθρωπο που θα ψωνίσει μετά από εμάς, και όλο το κοινωνικό σύνολο, μη δημιουργώντας μια αλυσίδα κακών συμπεριφορών, που θα γυρίσει πάλι πίσω σε εμάς με την μορφή κακής εξυπηρέτησης. 
.
Διαβάστε και αυτά: 

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Ιωάννα Δούνδη

Αρθρογραφος

Ιωάννα Δούνδη
Ιωάννα Δούνδη
Γεννήθηκα στις 30/3/1984 στην Θεσσαλονίκη, έτσι και να θέλω μελλοντικά να κρύψω την ηλικία μου, θα μπορείτε πλέον να με ξεμπροστιάσετε. Πιστεύω στην φράση του Μπέρναρντ Σω " Όταν κάτι είναι αστείο, ψάξτο προσεκτικά για μια κρυμμένη αλήθεια" , και ταυτόχρονα το γκουγκλάρω για να δω πόσο αλήθεια είναι ότι το είπε αυτός, γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι. Αν χαμογελάσεις με κάτι που έγραψα, αν μάθεις κάτι που δεν ήξερες, αν βρεις μια άποψη που θα σε κάνει να ταυτιστείς στα κείμενά μου, θα έχω πετύχει τον στόχο μου. Αν δεν συμβεί τίποτα απο αυτά, ή δεν σου άρεσε ότι διάβασες, δεν πειράζει. Αν άρεσα σε όλους, θα ήμουν η Μόνικα Μπελούτσι, τηγανητή πατάτα ή παγωτό. Email επικοινωνίας : ioanna.doun@yahoo.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή