Πώς τα Social Media ξεπέρασαν την TV ως πηγή ενημέρωσης!

162 Views
Πώς τα Social Media ξεπέρασαν την TV ως πηγή ενημέρωσης! Πώς τα Social Media ξεπέρασαν την TV ως πηγή ενημέρωσης!

 Πώς τα Social Media ξεπέρασαν την TV ως πηγή ενημέρωσης!

Σύμφωνα με έρευνα που έκανε το Reuters Institute for the Study of Journalism οι νέοι, βασική πηγή ενημέρωσης χρησιμοποιούν τα social media και όχι την τηλεόραση!

Σχετικά με την έρευνα: συμμετείχαν άτομα 18-24 ετών από τα οποία το 28% ότι εδώ και αρκετά χρόνια τα social media είναι βασική πηγή ενημέρωσής τους, ενώ το 24% αυτών, ανέφερε ότι ενημερώνεται από την τηλεόραση. Επίσης, σύμφωνα με το BBC, η έρευνα υποδεικνύει πως το 51% των ανθρώπων με πρόσβαση στο Ίντερνετ χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή ενημέρωσης.

Πλέον όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν smartphones και tablets οπότε αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανοδική πορεία και στην χρήση των Social Media. Έτσι γίνεται κατανοητό πως αλλάζουν τα δεδομένα στο τρόπο της ενημέρωσης. Πλέον όλο και περισσότεροι λόγω της εύκολης πρόσβασης στο διαδίκτυο προτιμούν την online ενημέρωση! Αυτό βέβαια οδηγεί σε υπονόμευση των παραδοσιακών επιχειρηματικών μοντέλων στον χώρο της ενημέρωσης!

Όπως υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα του BBC, κάτω από το 10% των αναγνωστών στις αγγλόφωνες χώρες πληρώνουν για online ενημέρωση μέσα στο προηγούμενο έτος, οπότε οι διαφημίσεις φαίνονται να αποτελούν το μόνο βιώσιμο business model- και ως αποτέλεσμα, η άνοδος της χρήσης των ad-blockers από πολλούς χρήστες αντιμετωπίζεται από κάποιες επιχειρήσεις σαν πραγματική απειλή προς την ίδια την ύπαρξή τους. Αν και το κοινό εξακολουθεί να «διψά» για ενημέρωση, είναι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες απευθύνεται για να τη βρει, όλο και περισσότερο – καθιστώντας το Facebook την ισχυρότερη δύναμη στον τομέα της ενημέρωσης, παρέχοντας στους εκδότες πρόσβαση σε τεράστιο κοινό, αλλά εξαρτώντας τους από τον αλγόριθμό του.

Ωστόσο, τα «παλιομοδίτικα» ΜΜΕ εξακολουθούν να παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των «σοβαρών» θεμάτων που διαβάζει το κοινό, με τους αναγνώστες να στρέφονται στους νέους «παίκτες» για πιο «ελαφρά» θέματα. Ωστόσο, η εξαγωγή οικονομικού οφέλους από το μεγάλου κόστους αντικείμενο της σοβαρής δημοσιογραφίας γίνεται όλο και δυσκολότερη.

Στο μεταξύ, εξακολουθούν να μειώνονται οι πωλήσεις των έντυπων εφημερίδων, ενώ οι καταναλωτές δεν εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώνουν για online ενημέρωση.

Το Facebook αποτελεί την πιο κοινή πηγή νέων, καθώς χρησιμοποιείται από το 44% για την παρακολούθηση, διαμοιρασμό και σχολιασμό νέων. Ακολουθεί το YouTube με 19% και το Twitter με 10%. Το Apple News έχει 4% στις ΗΠΑ και 3% στη Μ. Βρετανία, ενώ το Snapchat ήταν μόνο στο 1% ή και παρακάτω στις περισσότερες χώρες.

ΠΗΓΗ


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Με ενδιαφέρον «Από Θέση Ισχύος – Η δύναμη του δημόσιου λόγου» - Είδαμε και σχολιάζουμε.
Με ενδιαφέρον «Από Θέση Ισχύος – Η δύναμη του δημόσιου λόγου» - Είδαμε και σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 568 Views

 Στο θέατρο Κήπου βρεθήκαμε για μια ιδιαίτερη παράσταση με την ονομασία «Από Θέση Ισχύος – Η δύναμη του δημόσιου λόγου» και στα 90 λεπτά που διήρκησε τα συναισθήματα που μας άφησε ήταν θετικά (+) τα περισσότερα…

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή