Το Facebook μποϊκοτάρει το Youtube όταν προσπαθείτε να αντιγράψετε ένα link

178 Views
Το Facebook μποϊκοτάρει το Youtube όταν προσπαθείτε να αντιγράψετε ένα link Το Facebook μποϊκοτάρει το Youtube όταν προσπαθείτε να αντιγράψετε ένα link

Το Facebook μποϊκοτάρει το Youtube όταν προσπαθείτε να αντιγράψετε ένα link

Το Facebook προσπαθεί να γίνει ένα δεύτερο Youtube. Τα τελευταία χρόνια, οι προβολές του ξεπερνούν τα 4 δισεκατομμύρια ημερησίως, ενώ έχει ήδη λανσάρει ένα κερδοφόρο πρόγραμμα για νέους δημιουργούς, και έχει αρχίσει την αυτόματη αναπαραγωγή των βίντεο στην αρχική σας σελίδα.
 
Κάποιες αλλαγές που παρατηρήσαμε αποδεικνύουν ότι το Facebook έχει σκοπό να σας σταματήσει να μπαίνετε πλέον στο Youtube για να δείτε βίντεο.
 
Όταν θέλετε να κάνετε copy-paste ένα link από βίντεο στο Youtube σε άλλη σελίδα, θα δείτε μία μικρή προειδοποίηση κάτω από την κοινοποίησή σας, που σας προτρέπει να το ανεβάσετε απευθείας στο Facebook. Σίγουρα αυτό κάνει μεγαλύτερη αίσθηση και σας δελεάζει λέγοντάς σας ότι το βίντεο που θα ανεβάσετε θα γίνει πιο δημοφιλές με αυτόν τον τρόπο.
 
Το Facebook, ακόμα, προχώρησε σε μία μεγάλη αναβάθμιση του uploader για τα βίντεο τις προηγούμενες μέρες, πράγμα που αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι πλέον να έχεις ένα μεγάλο πρόγραμμα αναπαραγωγής των βίντεο. Πλέον, έχεις την επιλογή να μην επιτρέπεις την ενσωμάτωση, την προσθήκη κατηγοριών και τη δημόσια κοινοποίηση ενός βίντεο που δεν είναι καταχωρημένο, όπως ακριβώς γίνεται και στο Youtube.
 
Δυστυχώς, όμως, για το Facebook τα εργαλεία που προσφέρει το καθιστούν ως ένα πρόσφορο έδαφος για τους χρήστες του να ‘κλέβουν’ βίντεο από άλλες υπηρεσίες και να τα ανεβάζουν σα να ήταν δικά τους. Το να ανεβάζει κανείς viral βίντεο είναι ένας δημοφιλής τρόπος για να κάνει πιο επιτυχημένη μία σελίδα, αφού το Facebook βάζει ως προτεραιότητα στην αρχική σας σελίδα τα εγχώρια βίντεο.

Το ότι το Facebook προτρέπει τους χρήστες του να ανεβάζουν βίντεο σίγουρα είναι μία τολμηρή κίνηση, προσεκτικά σχεδιασμένη για να απομακρύνει τους χρήστες του από το να ανεβάζουν βίντεο από άλλες υπηρεσίες. Πρόκειται βέβαια για έναν επιδέξιο τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προσπαθεί να μετατρέψει το Facebook ως την πιο σημαντική σελίδα για βίντεο.
 
Τα στατιστικά της εταιρείας αποδεικνύουν, ωστόσο, ότι το σύστημα δουλεύει-τα 4 δισεκατομμύρια προβολές κάθε ημέρα είναι ένας τεράστιος αριθμός, στον οποίο όμως οι δημιουργοί των βίντεο θα πρέπει να δίνουν την απαραίτητη σημασία, καθώς το Facebook προσπαθεί όλο και περισσότερο να βρίσκει το πρωτότυπο περιεχόμενο.
 
Πηγη: spinningsm.gr

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Σούπερ απολαυστικό «Το τρελό μικρό πράγμα που ονομάζεται Έρωτας»! Είδαμε και σχολιάζουμε.
Σούπερ απολαυστικό «Το τρελό μικρό πράγμα που ονομάζεται Έρωτας»! Είδαμε και σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 665 Views

Ένα σταθερό μειδίαμα ευφορίας συνοδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια μια καλοστημένη, έξυπνη, απολαυστική κωμωδία, από μια άξια ταλαντούχα ομάδα… Είδε και σχολιάζει η Πίτσα Στασινοπούλου.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή