Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018

659 Views
Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι  από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018 Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018

 
Τη δική τους ατομική έκθεση στο πλαίσιο της Photo Βiennale 2018 / 23ης Διεθνούς Φωτογραφικής Συνάντησης που θα εγκαινιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2018 θα πραγματοποιήσουν οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι Γιάννης Μανωλής και Αλεξέι Σιοζόφ, που αναδείχθηκαν μέσω της ανοιχτής πρόσκλησης του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης. Οι δύο νέοι φωτογράφοι επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 277 προτάσεις, που αξιολογήθηκαν από την τριμελή επιτροπή, η οποία αποτελείται από τους φωτογράφους Γιώργο Δεπόλλα και Στράτο Καλαφάτη, και τον ιστορικό τέχνης/ επιμελητή του ΜΦΘ Θοδωρή Μάρκογλου.
 
Η σειρά του Γιάννη Μανωλή είναι αποτέλεσμα της εξερεύνησης του ελληνικού τοπίου και αποκαλύπτει μια προσωπική τεκμηρίωση της σύγχρονης προαστιακής κοινωνίας. Στοχεύει να επισημάνει μια μεταβατική κατάσταση μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.
 
Η σειρά  φωτογραφιών του Αλεξέι Σιοζόφ είναι εμπνευσμένη από τις κάρτες Ταρό. Ρόλοι-σύμβολα, βαθιά ριζωμένοι σε μια κοινωνία που θεωρεί ως θέσφατο την ιεράρχηση των ανθρώπων σύμφωνα με την ιδιότητά τους και τη φαινομενική μονοδιάστατη φύση τους αγνοώντας μια δεύτερη, πιο εσωτερική ανάγνωση. Όλο το εγχείρημα δεν είναι απλά μια φωτογραφική διαδικασία, αλλά μια συνολική performance.
 
Τα μέλη της επιτροπής και φωτογράφοι Γιώργος Δεπόλλας και Στράτος Καλαφάτης θα συνεργαστούν ο καθένας με έναν από τους δυο επιλεγμένους φωτογράφους, μέσα από έναν συμβουλευτικό διάλογο στην επιλογή των έργων και στον τρόπο παρουσίασης, έτσι ώστε η πρώτη αυτή ατομική τους έκθεση να είναι κατά το δυνατόν αρτιότερη, έπειτα από μια βραχεία μαθητεία με καταξιωμένους δημιουργούς.
 
Η PhotoΒiennale, που συμπληρώνει φέτος τριάντα χρόνια παρουσίας και είναι ένα από τα παλιότερα φωτογραφικά φεστιβάλ της Ευρώπης, αποτελεί σημαντικό βήμα παρουσίασης της σύγχρονης και ιστορικής ελληνικής φωτογραφικής δημιουργίας και ένα ζωτικό σταυροδρόμι ζύμωσής της με την αντίστοιχη διεθνή σκηνή.

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: pencallΜΦΘPhotoBiennale2018

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

τελευταιες αναρτησεις
Τον «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» του Μολιέρου ανεβάζει ο Γιώργος Ροντίδης στο θέατρο Ρο.
Τον «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» του Μολιέρου ανεβάζει ο Γιώργος Ροντίδης στο θέατρο Ρο.
με 0 Σχόλια 425 Views

Η εμμονή του ότι πάσχει από σοβαρή ανίατη ασθένεια, ενώ χαίρει άκρας υγείας, οδηγεί τον ήρωα του έργου Αργκάν, σε ακρότητες, εξευτελισμό και ταπείνωση. Φτάνει στο σημείο να χάσει τον αυτοσεβασμό του, αλλά και της οικογένειας του, ενώ γίνεται πολύ εύκολο θύμα γιατρών και φαρμακοποιών που τον εκμεταλλεύονται κυρίως οικονομικά.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
...
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή