Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018

445 Views
Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι  από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018 Οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι από το open call του ΜΦΘ στη Photo Biennale 2018

 
Τη δική τους ατομική έκθεση στο πλαίσιο της Photo Βiennale 2018 / 23ης Διεθνούς Φωτογραφικής Συνάντησης που θα εγκαινιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2018 θα πραγματοποιήσουν οι δύο πρωτοεμφανιζόμενοι φωτογράφοι Γιάννης Μανωλής και Αλεξέι Σιοζόφ, που αναδείχθηκαν μέσω της ανοιχτής πρόσκλησης του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης. Οι δύο νέοι φωτογράφοι επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 277 προτάσεις, που αξιολογήθηκαν από την τριμελή επιτροπή, η οποία αποτελείται από τους φωτογράφους Γιώργο Δεπόλλα και Στράτο Καλαφάτη, και τον ιστορικό τέχνης/ επιμελητή του ΜΦΘ Θοδωρή Μάρκογλου.
 
Η σειρά του Γιάννη Μανωλή είναι αποτέλεσμα της εξερεύνησης του ελληνικού τοπίου και αποκαλύπτει μια προσωπική τεκμηρίωση της σύγχρονης προαστιακής κοινωνίας. Στοχεύει να επισημάνει μια μεταβατική κατάσταση μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.
 
Η σειρά  φωτογραφιών του Αλεξέι Σιοζόφ είναι εμπνευσμένη από τις κάρτες Ταρό. Ρόλοι-σύμβολα, βαθιά ριζωμένοι σε μια κοινωνία που θεωρεί ως θέσφατο την ιεράρχηση των ανθρώπων σύμφωνα με την ιδιότητά τους και τη φαινομενική μονοδιάστατη φύση τους αγνοώντας μια δεύτερη, πιο εσωτερική ανάγνωση. Όλο το εγχείρημα δεν είναι απλά μια φωτογραφική διαδικασία, αλλά μια συνολική performance.
 
Τα μέλη της επιτροπής και φωτογράφοι Γιώργος Δεπόλλας και Στράτος Καλαφάτης θα συνεργαστούν ο καθένας με έναν από τους δυο επιλεγμένους φωτογράφους, μέσα από έναν συμβουλευτικό διάλογο στην επιλογή των έργων και στον τρόπο παρουσίασης, έτσι ώστε η πρώτη αυτή ατομική τους έκθεση να είναι κατά το δυνατόν αρτιότερη, έπειτα από μια βραχεία μαθητεία με καταξιωμένους δημιουργούς.
 
Η PhotoΒiennale, που συμπληρώνει φέτος τριάντα χρόνια παρουσίας και είναι ένα από τα παλιότερα φωτογραφικά φεστιβάλ της Ευρώπης, αποτελεί σημαντικό βήμα παρουσίασης της σύγχρονης και ιστορικής ελληνικής φωτογραφικής δημιουργίας και ένα ζωτικό σταυροδρόμι ζύμωσής της με την αντίστοιχη διεθνή σκηνή.

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: pencallΜΦΘPhotoBiennale2018

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

τελευταιες αναρτησεις
«Αγαπώντας τον Πάμπλο, μισώντας τον Εσκομπάρ;». Είδαμε και Σχολιάζουμε.
«Αγαπώντας τον Πάμπλο, μισώντας τον Εσκομπάρ;». Είδαμε και Σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 682 Views

Η αναπαράσταση του βίου και πολιτείας του Πάμπλο Εσκομπάρ έχει ιδιαίτερη απήχηση στο ευρύ κοινό τα τελευταία χρόνια. Στο δρόμο που χάραξε το Narcos και βγαλμένο από την πένα της Βιρτζίνια Βαγιέχο, μια διαφορετική οπτική για τη ζωή του El Patron. Την ταινία είδε και σχολιάζει ο Κωνσταντίνος Βαρούχας. 

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή