Πως να σταματήσετε την κρίση πανικού την ώρα που συμβαίνει.

1143 Views
Πως να σταματήσετε την κρίση πανικού την ώρα που συμβαίνει. Πως να σταματήσετε την κρίση πανικού την ώρα που συμβαίνει.

 


Eκατομμύρια πάσχουν από διαταραχή πανικού, με τις γυναίκες να έχουν τα πρωτεία. 

Η διαταραχή πανικού χαρακτηρίζεται από την «αυθόρμητη, φαινομενικά, και ξαφνική κρίση πανικού», που συνοδεύεται από ένα έντονο αίσθημα φόβου.

Όσο δύσκολο και αν είναι εκείνο το αίσθημα, υπάρχουν τρόποι για να αποφύγετε και να αποτρέψετε μια κρίση πανικού, την ώρα μάλιστα που βρίσκεται σε εξέλιξη: είναι σημαντικό να έχει κάποιος μια «στρατηγική» εκείνες τις δύσκολες στιγμές.

Τα συνηθέστερα συμπτώματα της κρίσης πανικού είναι έντονος φόβος, άγχος, πανικός, αίσθημα επέλευσης τρέλας, αίσθημα απώλειας ελέγχου και επερχόμενου θανάτου. Ωστόσο υπάρχουν ακόμα μερικά συμπτώματα που μπορεί να βιώσει κάποιος: Τρέμουλο, αυξημένη εφίδρωση, πόνος στο στήθος, ταχυκαρδία, δύσπνοια, αίσθημα ασφυξίας, αίσθημα πνιγμού, ναυτία, ζάλη, κράμπες, μούδιασμα, αίσθημα αδυναμίας και τάση λιποθυμίας…

Τώρα, δείτε πώς θα την αντιμετωπίσετε:

1Αρχικά αναγνωρίστε τα σημάδια μιας κρίσης πανικού. Αν γνωρίζετε ότι παθαίνετε μια τέτοια κρίση, τότε αυτόματα ξέρετε ότι τα συμπτώματα είναι ψυχολογικά και όχι σωματικά. 

2. Να γίνετε ανακλαστικοί. Καταγράψτε τις αρνητικές σκέψεις σας σε ένα χαρτί (π.χ. «πεθαίνω», χάνω τα μυαλά μου» κλπ), ώστε να δημιουργήσετε μια απόσταση από τις σκέψεις σας. Ο καθηγητής John Tsilimparis, συστήνει στους ασθενείς του να γράφουν περισσότερες λογικές σκέψεις (π.χ. «περνάω μια κρίση πανικού τώρα», «ο γιατρός μου μου είπε ότι η καρδιά μου είναι μια χαρά», «δεν είμαι μόνος» κλπ).

3Κάντε βαθιές αναπνοές.

4Μείνετε «γειωμένοι». Την στιγμή της κρίσης, αγγίξτε κάτι στέρεο, π.χ. το τιμόνι του αυτοκινήτου, ή απλά βάλτε τα χέρια σας σε έναν τοίχο. Αυτό θα σας βοηθήσει να ανακτήσετε τις δυνάμεις σας.

5. Θυμηθείτε ότι είναι προσωρινό.

6. Πείτε στους ανθρώπους που είναι κοντά σας, τι πρέπει να κάνουν. Για αρχή απλά ενημερώστε τους για το τι δεν πρέπει να κάνουν. Για παράδειγμα, δεν πρέπει να σας λένε φράσεις του τύπου «μην είσαι ανόητος, όλα είναι στο μυαλό σου». Οι άνθρωποι του περιβάλλοντός σας, πρέπει να ενημερωθούν από εσάς για το πώς να φερθούν σε μια τέτοια κρίση, όταν θα είστε σε ήρεμη στιγμή.



Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Ασάφειες στο «Τop girls» - Είδαμε και σχολιάζουμε.
Ασάφειες στο «Τop girls» - Είδαμε και σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 473 Views

Το έργο «Τοp girls» έχει κέντρο του τη γυναίκα και χρησιμοποιώντας τόσο υπερρεαλιστικά όσο και ρεαλιστικά μέσα, πραγματεύεται τα συστατικά της κοινωνικής της επιτυχίας. Είδε και σχολιάζει ο Πρόδρομος Μαυρίδης.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή