Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία

1559 Views
Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία

 Από τους βουλευτές στη Bundestag μέχρι τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της Mercedes-Benz και από τους body builders μέχρι τους αφοσιωμένους υγιεινιστές, ολοένα περισσότεροι Γερμανοί αναζητούν και γεύονται μετά το 2016 ένα ελληνικό καινοτόμο αναψυκτικό, τη "Green Cola", η οποία έχει μέχρι στιγμής φέτος αυξήσει τις πωλήσεις της στη Γερμανία κατά 450%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.


Η πορεία της Green Cola στη Γερμανία είναι έντονα ανοδική, αλλά σίγουρα δεν αποτέλεσε περίπατο, δεδομένου ότι το προϊόν απευθύνεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά: στη χώρα υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες αναψυκτικών, οι οποίες διαγκωνίζονται για μία από τις τρεις ή τέσσερις πολυπόθητες θέσεις, που θεωρητικά διατίθενται στα ράφια των σούπερ μάρκετ της χώρας για προϊόντα του είδους.

Δείγματα της Green Cola, η οποία αυτή τη στιγμή διατίθεται σε 2.000 σούπερ μάρκετ στις μεγάλες αλυσίδες της Γερμανίας, εστάλησαν ακόμη και στη Γερμανίδα Καγκελάριο 'Ανγκελα Μέρκελ, η οποία μπορεί και να την έχει επίσης δοκιμάσει!

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ συνομίλησε με τον μεγαλομέτοχο και γενικό διευθυντή της Green Cola Germany GmbH, Λεωνίδα Στόικο, με αφορμή την εκδήλωση με τίτλο "Προκλήσεις στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο", που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), η Αμερικανική Γεωργική Σχολή (ΑΓΣ) και το Σωματείο ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

Ο κ. Στόικος περιέγραψε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τις δυσκολίες που συναντά μια ελληνική εταιρεία, που αποφασίζει να "μπει" στη γερμανική αγορά, ενώ αναφέρθηκε και στους μελλοντικούς στόχους της Green Cola, που περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- παρουσία σε όλα τα γερμανικά σούπερ μάρκετ κι έντονο "παρών" σε χώρους εστίασης:
"Η γερμανική αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο. Καθώς μου ήτανε γνωστή η νοοτροπία και οι συνήθειες της χώρας, ως δεύτερης γενιάς Έλληνας της Γερμανίας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα.


Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ήταν πολλές, μια από τις πιο σημαντικές ήταν και είναι η διαφοροποίηση των απαιτήσεων των καταναλωτών όπως και ο μεγάλος ανταγωνισμός καθώς υπάρχει μεγάλο εύρος προϊόντων" τόνισε μεταξύ άλλων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: ΟικονομίαGreen Cola

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Υποθαλάσσιο Μουσείο Αλοννήσου
Υποθαλάσσιο Μουσείο Αλοννήσου
με 0 Σχόλια 388 Views

 Ανοίγει σήμερα για το κοινό το πρώτο ελληνικό υποθαλάσσιο μουσείο, στο ναυάγιο της Περιστέρας, στην Αλόννησο, το οποίο εγκαινιάστηκε επίσημα χθες από την υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Λίνα Μενδώνη

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή