Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία

1498 Views
Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία Green Cola: Πώς ένα ελληνικό προϊόν εκτόξευσε κατά 450% τις πωλήσεις του μόνο στη Γερμανία

 Από τους βουλευτές στη Bundestag μέχρι τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της Mercedes-Benz και από τους body builders μέχρι τους αφοσιωμένους υγιεινιστές, ολοένα περισσότεροι Γερμανοί αναζητούν και γεύονται μετά το 2016 ένα ελληνικό καινοτόμο αναψυκτικό, τη "Green Cola", η οποία έχει μέχρι στιγμής φέτος αυξήσει τις πωλήσεις της στη Γερμανία κατά 450%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.


Η πορεία της Green Cola στη Γερμανία είναι έντονα ανοδική, αλλά σίγουρα δεν αποτέλεσε περίπατο, δεδομένου ότι το προϊόν απευθύνεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά: στη χώρα υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες αναψυκτικών, οι οποίες διαγκωνίζονται για μία από τις τρεις ή τέσσερις πολυπόθητες θέσεις, που θεωρητικά διατίθενται στα ράφια των σούπερ μάρκετ της χώρας για προϊόντα του είδους.

Δείγματα της Green Cola, η οποία αυτή τη στιγμή διατίθεται σε 2.000 σούπερ μάρκετ στις μεγάλες αλυσίδες της Γερμανίας, εστάλησαν ακόμη και στη Γερμανίδα Καγκελάριο 'Ανγκελα Μέρκελ, η οποία μπορεί και να την έχει επίσης δοκιμάσει!

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ συνομίλησε με τον μεγαλομέτοχο και γενικό διευθυντή της Green Cola Germany GmbH, Λεωνίδα Στόικο, με αφορμή την εκδήλωση με τίτλο "Προκλήσεις στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο", που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), η Αμερικανική Γεωργική Σχολή (ΑΓΣ) και το Σωματείο ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

Ο κ. Στόικος περιέγραψε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τις δυσκολίες που συναντά μια ελληνική εταιρεία, που αποφασίζει να "μπει" στη γερμανική αγορά, ενώ αναφέρθηκε και στους μελλοντικούς στόχους της Green Cola, που περιλαμβάνουν -μεταξύ άλλων- παρουσία σε όλα τα γερμανικά σούπερ μάρκετ κι έντονο "παρών" σε χώρους εστίασης:
"Η γερμανική αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο. Καθώς μου ήτανε γνωστή η νοοτροπία και οι συνήθειες της χώρας, ως δεύτερης γενιάς Έλληνας της Γερμανίας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα.


Οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ήταν πολλές, μια από τις πιο σημαντικές ήταν και είναι η διαφοροποίηση των απαιτήσεων των καταναλωτών όπως και ο μεγάλος ανταγωνισμός καθώς υπάρχει μεγάλο εύρος προϊόντων" τόνισε μεταξύ άλλων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: ΟικονομίαGreen Cola

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
  • 2020: Έτος Μελίνα Μερκούρη - Το πρόγραμμα εκδηλώσεων
    2020: Έτος Μελίνα Μερκούρη - Το πρόγραμμα εκδηλώσεων
    639 Views

     Το πρόγραμμα εκδηλώσεων για το έτος Μελίνα Μερκούρη, όπως έχει ανακηρυχθεί το 2020 από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ανακοινώθηκε στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη από την υπουργό Λίνα Μενδώνη, τον πρόεδρο του Ιδρύματος Χριστόφορο Αργυρόπουλο, τη γενική γραμματέα Μανουέλα Παυλίδου, τον διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρη Λιγνάδη, μέλη της επιτροπής του τιμητικού έτους, στην οποία προεδρεύει ο πρώην Γάλλος υπουργός Πολιτισμού, Ζακ Λανγκ.


    Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή