Ας μη φιμώσουμε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

2750 Views
Ας μη φιμώσουμε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ας μη φιμώσουμε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

 
Από την Μαριάννα Γεωργοτά.
 
Η αλήθεια είναι ότι ζούμε παγκοσμίως μια πρωτόγνωρη εποχή. Μια εποχή που μας αναγκάζει να ανεχτούμε μια νέα πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα που δεν αλλάζει. Που ήρθε στη ζωή μας για λόγους που ενδεχομένως να γνωρίζουμε ή για λόγους που ενδεχομένως να αγνοούμε ή να φανταζόμαστε. Τα γεγονότα όμως μας λένε ότι υπάρχει. Και τα γεγονότα είναι οι δεκάδες αριθμοί. Οι αριθμοί των νοσούντων. Οι αριθμοί των διασωληνωμένων. Και κυρίως οι αριθμοί των νεκρών.
 
Η αντίδραση σε αυτή την αλήθεια δεν είναι για όλους η ίδια. Γιατί είμαστε όλοι ίδιοι, συνάμα όμως είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί. Έτσι κάποιοι ανοίγουν μια τρύπα και βάζουν μέσα το κεφάλι τους περιμένοντας τα φύγει το κακό. Κάποιοι άλλοι οπλίζονται σαν αστακοί και το πολεμάνε. Και κάποιοι το αγνοούν, υποστηρίζοντας με μένος πως δεν υπάρχει.
 
Τι γίνεται όμως με καθέναν από αυτούς χωριστά; Και τι επιπτώσεις έχει για την κοινωνία μας η αντίδραση τους;
 
Αυτοί που κρύβονται είναι βέβαιο πως βλάπτουν μόνο τον εαυτό τους ενώ αυτοί  που πολεμάνε  σίγουρα κάποτε θα καταφέρουν να το εξοντώσουν.  Τι γίνεται όμως με αυτούς που  υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει; Με αυτούς που το αγνοούν; Τι αποτέλεσμα έχει αυτό για τους ίδιους; Τι αποτέλεσμα έχει αυτό για όλους τους άλλους;
 
Τη Δευτέρα θα ανοίξουν τα σχολεία. Οι γονείς υπακούοντας στις επιταγές της νέας εποχής , στους νόμους και τους κανόνες που επιβάλλει σύμφωνα με τη νέα τάξη πραγμάτων το δημόσιο συμφέρον και η προστασία της δημόσιας υγείας, θα στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, διδάσκοντας τα πως, φορώντας τη μάσκα, θα προστατεύσουν τον εαυτό τους, αλλά κυρίως πως θα προστατεύσουν τους γύρω τους, τις ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού μας, τους ηλικιωμένους γονείς, συγγενείς, φίλους και παππούδες τους.
 
Κάποιοι γονείς δε θα στείλουν το παιδί τους στο σχολείο. Από φόβο. Γι’ αυτό που πρόκειται να επακολουθήσει. Για το οποίο αρνούνται να πολεμήσουν.
 
Και κάποιοι γονείς θα στείλουν το παιδί τους στο σχολείο χωρίς τη μάσκα. Θα αγνοήσουν την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα και τις οδηγίες του παγκόσμιου και εθνικού οργανισμού δημόσιας υγείας, τα καταγεγραμμένα στοιχεία και τους αριθμούς, τα στατιστικά δεδομένα και τις επιστημονικές μελέτες και θα υιοθετήσουν το γενικόλογο, αόριστο, αστήριχτο, αβάσιμο και μη αποδεδειγμένο σενάριο της φίμωσης, αντιμετωπίζοντας τη χρήση της μάσκας ως σύμβολο και όχι ως εργαλείο απαραίτητο για την επιβίωση μας στη δεδομένη χρονική στιγμή και σύμφωνα με τις διαμορφωμένες συνθήκες και ανάγκες.
 .
.
Θα έλεγα πως οι γονείς που υποστηρίζουν τη μη χρήση της μάσκας στο σχολείο, είτε δρουν αυτοβούλως είτε παρακινούνται σαν αγέλη από παρατάξεις που εξυπηρετούν συγκεκριμένους σκοπούς και συμφέροντα, θα ήταν καλύτερο να γίνουν μια γροθιά και να στρέψουν το βλέμμα τους σε άλλου είδους συνθήκες φίμωσης. Συνθήκες που επιβάλλονται μεθοδευμένα και συστηματικά στα παιδιά μας, χωρίς εμείς οι γονείς να αντιδρούμε, χωρίς να βγαίνουμε στους δρόμους.
 
Γιατί ποιος φιμώνει πραγματικά τα παιδιά μας; Η χρήση της μάσκας; Τι κάνει τότε για παράδειγμα, το σπίτι του μεγάλου αδελφού, που καθηλώνει τα παιδιά στο καναπέ του σπιτιού μας ώστε να παρακολουθούν από την κλειδαρότρυπα ανθρώπους με ετερόκλητα χαρακτηριστικά  συγκεντρωμένους σ’ ένα δωμάτιο, μόνο και μόνο για δημιουργούνται συγκρούσεις που στοχεύουν στην υπερθέαση; Δεν φιμώνει τα καλά ήθη των παιδιών μας βάζοντας τα να παρακολουθούν συνήθειες, απόψεις και ιδέες που καλλιεργούν υποσυνείδητα το μισογυνισμό, τη βία, την κακία και άλλες τέτοια χαρακτηριστικά που τα αποπροσανατολίζουν από το κανονικό, το ηθικό, το δίκαιο, το σεβασμό στην διαφορετικότητα; Σε αυτές τις περιπτώσεις παύουμε να είμαστε γονείς; Γιατί τότε δεν βγαίνουμε στους δρόμους;
 
Θα έλεγα πως οι γονείς θα πρέπει να βγουν στους δρόμους για άλλους λόγους, πιο σοβαρούς και όχι για την κατάργηση της μάσκας στα σχολεία. Λόγους που θα υποστηρίξουν την αναγκαιότητα της συνέχισης της καλής λειτουργίας του σχολείου με κάθε δυνατό τρόπο και με την τήρηση απαρέγκλιτα όλων των αναγκαίων μέτρων που έχουν εξαγγελθεί, με την ενεργό συμμετοχή όλων, πρωτίστως των εκπαιδευτικών και μαθητών αλλά και των γονέων. Και κυρίως με σεβασμό στα δικαιώματα ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.
 
Οι γονείς θα πρέπει να διεκδικήσουν την ελευθερία της έκφρασης και του λόγου, την καλλιέργεια τους και όχι τη φίμωση τους. Αυτό θα επιτευχθεί με τη λειτουργία του σχολείου. Γιατί τι θα γίνει ένα παιδί χωρίς παιδεία, χωρίς μάθηση, χωρίς γνώση; Τι θα γίνει αν ένα παιδί δεν πάει στο σχολείο; Τι θα γίνει αν ένα σχολείο λόγω της μεγάλης διασποράς της νόσου σταματήσει να λειτουργεί;
 
Ας μη γίνουμε λοιπόν εμείς οι γονείς αυτοί που θα φιμώσουμε την καλή έναρξη της λειτουργίας του σχολείου. Ας μη φιμώσουμε τη δυνατότητα των παιδιών μας να μάθουν να ζουν σύμφωνα με τη νέα πραγματικότητα, να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες, να είναι ευέλικτα και να παλεύουν για να κερδίσουν  το δικαίωμα τους στη γνώση και μαζί το δικαίωμα σε κάθε είδους ελευθερία, και εν τέλει το δικαίωμα τους στη ζωή.
 

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Μαριάννα Γεωργοτά

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Σεξισμός: Γένους ουδετέρου
Σεξισμός: Γένους ουδετέρου
με 0 Σχόλια 812 Views

 Σάλος έχει προκληθεί με τη διαδοχική δημοσιοποίηση ροζ βίντεο, ατόμων που έχουν συμμετάσχει σε reality. Αναρωτιέμαι όμως αν όλοι αυτοί που καταδίκασαν την πράξη είδαν τα βίντεο ή όχι. Από την Μιχαέλα Χατζηπαρασκευά.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή