Κορωνοϊός: Τι είναι ομίχλη εγκεφάλου που προκαλεί ο COVID-19

48124 Views
Κορωνοϊός: Τι είναι ομίχλη εγκεφάλου που προκαλεί ο COVID-19 Κορωνοϊός: Τι είναι ομίχλη εγκεφάλου που προκαλεί ο COVID-19

 

Ένα από τα συμπτώματα που έχει ο κορωνοϊός είναι η ομίχλη του εγκεφάλου. Δεν είναι επιστημονικός όρος. Κι αυτό γιατί δεν είναι παθολογικό συμπτώματα του κορωνοϊού. Είναι όμως αντίκτυπο της πανδημίας, Έτσι περιγράφουν πολλοί ασθενείς με COVID πώς αισθάνονται όταν η σκέψη τους είναι ασαφής.


Πρόκειται για μια κοινή αντίδραση στο άγχος και σε όλα όσα πρωτόγνωρα ζούμε λόγω της πανδημίας.
Φαίνεται ότι οι γονείς έχουν επιβαρυνθεί περισσότερο. Δεν ανησυχούν μόνο πώς θα διατηρήσουν την οικογένειά τους ασφαλή και υγιή. Ανησυχούν επίσης και για τους δικούς τους γονείς και για τη διασφάλιση της εργασίας τους. Το επίπεδο πίεσης και άγχους κάτω από οποίο λειτουργούν οι γονείς είναι τεράστιο. Και δεν υπάρχει χρόνος να φροντίσουν τις δικές τους βασικές ανάγκες, όπως υγιεινή διατροφή, άσκηση, αυτοεξυπηρέτηση και ύπνο.

Τι προκαλεί την ομίχλη εγκεφάλου;

Εάν διαπιστώσετε ότι αντιμετωπίζετε ακραίες στιγμές αμνησίας, ειδικά όταν συνδυάζονται με άλλα συμπτώματα όπως ζάλη, αδυναμία ή καρδιακό παλμό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γιατρό σας για να αποκλείσετε πιο σοβαρά ζητήματα.

Αν όμως αισθάνεστε μια θολούρα ή οι σκέψεις σας είναι διάσπαρτες πιθανότατα αντιμετωπίζετε εγκεφαλική ομίχλη που προκαλείται από άγχος ή στρες.

Συνηθισμένα συμπτώματα της πανδημικής εγκεφαλικής ομίχλης Τα συμπτώματα της ομίχλης του εγκεφάλου μπορεί να διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Τα τα πιο κοινά όμως είναι:
  • Δυσκολία συγκέντρωσης
  • Πρόβλημα με την προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Μειωμένη ικανότητα πολλαπλών εργασιών
  • Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ολοκλήρωση εργασιών
  • Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον προγραμματισμό
  • Έντονη υπνηλία ή σύγχυση

Κορωνοϊός: Πώς να αντιμετωπίσετε την ομίχλη εγκεφάλου
Εάν είστε γονιός που αντιμετωπίζει συμπτώματα ομίχλης του εγκεφάλου που σχετίζονται με την πανδημία ή την καραντίνα, λάβετε υπόψη ότι είναι μια κοινή αντίδραση στις εξαιρετικά ανησυχητικές και δύσκολες συνθήκες που βρισκόμαστε.

Υπάρχουν όμως πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τα συμπτώματα της ομίχλης του εγκεφάλου και αφορούν στον τρόπο διαχείρισης του άγχους σας. Όπως:
  • Ρουτίνα, ρουτίνα, ρουτίνα
    Λόγω πανδημίας, οι μέρες φαντάζουν ίδιες μεταξύ τους, ειδικά αν εργάζεστε από το σπίτι. Είναι καλό να έχετε μια ρουτίνα κι ένα πρόγραμμα με τα παιδιά σας, ακόμα και αν οι δραστηριότητές σας είναι περιορισμένες.
  • Βγείτε έξω
    Η έξοδος από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μπορεί να κάνει θαύματα στην ψυχική σας υγεία και να βοηθήσει τη διάθεσή σας αλλά και των παιδιών σας.
  • Τρώτε υγιεινά
    Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία.. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε υγιεινά σνακ, όπως φρούτα, ξηρούς καρπούς , μειώστε τη ζάχαρη, την καφεΐνη, και πιείτε άφθονο νερό.
  • Μιλήστε για τα συναισθήματά σας
    Το να εξωτερικεύετε τα συναισθήματά σας, θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα και να μειώσετε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχουν στην ψυχολογία σας.
  • Μην προσπαθήσετε να κάνετε τα πάντα
    Όταν σκέφτεστε όλα όσα έχετε να κάνετε, ο εγκέφαλός σας απλώς κατακλύζεται και δεν μπορεί να επικεντρωθεί σωστά σε κανένα πράγμα.
Πηγή: healthview.gr

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερη Παράξενη ζωή